سرزمین جاوا دانلود مهرپیش

به نام خداوند بخشنده مهربان. سلام دوستان عزیز 🌹در این وبلاگ من بازی های جاوا رو دستچین می‌کنم و برای شما قرار میدم ولی لطفاً زیاد بازی نکنید تا نه چشم‌های شما آسیب ببینه، نه وقتتون هدر بره. باتشکر 🌹

سرزمین جاوا دانلود مهرپیش

به نام خداوند بخشنده مهربان. سلام دوستان عزیز 🌹در این وبلاگ من بازی های جاوا رو دستچین می‌کنم و برای شما قرار میدم ولی لطفاً زیاد بازی نکنید تا نه چشم‌های شما آسیب ببینه، نه وقتتون هدر بره. باتشکر 🌹

سرزمین جاوا دانلود مهرپیش
به نام خداوند بخشنده مهربان
سلام دوستان عزیز 🌹در این وبلاگ من بازی های جاوا رو دستچین می‌کنم و برای شما قرار میدم ولی لطفاً زیاد بازی نکنید تا نه چشم‌های شما آسیب ببینه، نه وقتتون هدر بره. باتشکر 🌹
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
۰۲ مرداد ۰۰ ، ۱۸:۱۱

دانلود بازی استراتژیک majesty

به نام خداوند بخشنده مهربان

سلام دوستان عزیز 🌹

امروز هم اومدم با یک بازی جدید که در دسته بازی های استراتژیک - جنگی قرار داره و خیلی خیلی اعتیاد آوره.( میگم که مراقب باشید که معتاد این بازی نشید 😅😁)

برای دیدن ادامه توضیحات و دانلود فایل بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 

​​​​​​ فقط دوستان عزیز قبل از اینکه بخوام لینک دانلود رو قرار بدم از شما می‌خوام که اگه از بازی خوشتون اومد درباره اون در زیر همین پست  نظر بدید یا اگر هم انتقاد یا پیشنهادی داشتید هم دوباره در قسمت نظرات نظر خودتون رو ثبت کنید. باتشکر 🌹

برای دانلود فایل بازی جنگی استراتژی majesty بر روی متن آبی ( دانلود بازی majesty ) کلیک کنید.

دانلود بازی majesty
عنوان: بازی majesty
حجم: 4 مگابایت
امیدوارم که استفاده کنید و لذت ببرید 🌹

منتظر نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستم 🌹

باتشکر 🌹

یاعلی 🌹

خدانگهدار 🌹

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۲
جاوا دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی